tiistai 11. marraskuuta 2008

PP



Jääköön nämä postaukset tänne muistoks ja kaikkien naurettavaks... Projekti kun ei oikeen ottanu edetäkseen, ni piti ottaa järeemmät aseet käyttöön ja niit voi tulla seuraamaan
Rouva Vee kuntoon - blogiin.



No niin... viikon tauon jälkeen elämä hymyilee =)


Hiffasin kuis noi grammat saa toho mittariin näkyviin... ei pilkkua vaan piste, siinähä se =)


Ääreis yllättyny kyl olen, kos jurkaan en syömistäni ol ehtiny tarkkaileen :)
Hyvä siis näin... opetettu on, et pieneenki pitää olla tyytyväinen =)
Ai että mä osaan olla positiivinen ;)

1.viikko -0,3 kg   Suunta oikea, vähä hittaanolonen vaa :) Jatketaan
2.viikko -0,2 kg   Tällä vauhdilla tavotteeseen 122 viikkoo :( APUA
3.viikko +/- 0 kg   Jep, jep... mut hauskaa oli =)
4.viikko LOMAILUA
5.viikko LOMAILUA
6.viikko -1,5 kg   "Kiire" on vieny nämä, eli mittää en ol tehny :)
7.viikko TAAS LOMA
8.viikko +1,2 kg   Sillälailla, nyt saa sitte osottaa sormella paksua =(
9.viikko -0,7 kg   Ks. kohta kuus.
10.viikko -0,1 kg   Joo joo, mä koitan hiukka kiristää tahtia...
11.viikko +0,3 kg   Ei iha reiluu :(((
12.viikko -0,6 kg   Nu o kiva olla =>
13.viikko -0,6 kg   Do di :)
14.viikko -0,1 kg   Vauhdin piti kyl kiihtyy...
15.viikko +1,1 kg   Rankka viikonloppuloma 8/
16.viikko +/- 0 kg   Jep, jep =)
17.viikko -0,1 kg   Kokonaiset =D
18.viikko -0,1 kg   ...ja vauhti senku kiihtyy, niinku näkyy :)))
19.viikko +/- 0 kg   Älkää naurako !!!
20.viikko -1,5 kg   Ja sitte niitä aaltoliikkeitä, kiitos =D

21.viikko +0,3 kg   Voih =(
22.viikko... ingenting
23.viikko -0,2 kg   Alamäki, hyvä, hyvä mää =)

Siis oikeesti, mä luulin ennen ku hyppäsin vaakal, et mä oon varmaan maailman paksuin.... mut ny mul o semmonen olo, et joku saattaa olla sittenki hiukan paksumpi 8D

Jään vartoomaan muitte tuloksia :)))


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti