sunnuntai 30. toukokuuta 2010

Hugon jalkkiskakku...


Tää oli mulle sellanen "hakkaan päätä seinää kakku"... mut toivotaan et Hugolle ja kanssasyöjille kelpas !!!


Taustatarinaa sen verta... et siskon kans tääl näit kakkui ja koristeit häärätään ja puhutaan kait joskus jotain asiaaki, mut pääasias suomipoppia kuunneellaan ja piiperretään, joskun nauretaan vattalihakset solmussa ja joskus taasen heitellään marsipalloja nii, et rapa roiskuu...

Täl haavaa Rouva Ee on pääsääntösesti tehny koristeita... eli mulle jäi sitte lopullinen kokoonpano sekä luovutus ! Ja jos ei kerta koristeista olla sen enempää puhuttu, katottu vaan... ni muo ei voi syyttää ;)))

Eli, eli... Rouva Ee teki maalin, laitto sen kuivuun, eikä PiiP soikoon sanonu mulle, et kippaa se haavi sit ympärs, ennen ku tumppaat kakun päälle =(

Mää menin viel selitteleen Hugon isälle, ettei mun sisko ol tainnu koskaan maalia nähdäkkää, kos on noin vammasen näkösen sellasen tehny ;) NIII




Täält suunnast katottuna ihan OOKOON näkönen 25 hlö:n kakku, joka on täytetty caipirinhamoussella =)




Mut täst sen ny näkee... nurin se o... kele !




Ja täs kuva, mist mä hoksasin, kuis järjen riemuvoitto mä oonkaan !!!


ONNEA HUGOLLE KAATUNEESTAA MAALISTA HUOLIMATTA !!!


 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti